finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

don't tell me you're sorry cause you're not

Kategori: Dagbok

Körde ett hårt kondispass ikväll trotts att jag inte kände för att gå dit (det brukar bli som bäst då av någon anledning). Gillar att plåga mig själv, 5 minuter til, 5 minuter till. Var iväg på möte idag och vi blev bjudna på lunch ute på restaurang. Jag petade ut kycklingbitarna och lämnade en stor talrik pasta kvar som alla gnällde över. Men det såg verkligen inte aptitligt ut dränkt i nån skabbig sås. Låt dom tro vad fan dom vill.
 
Imorgon blir det vilodag eftersom jag har långa möten och kvällsjobb så jag kommer antagligen komma hem för sent, men blir åtminstone bjuden på middag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: