finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Helg

Kategori: Dagbok

Har ätit skit i helgen och känner mig helt uppsvälld! Fick in mina 3 pass som jag planerat: underkropp, överkropp och cardio. Igår va en lång dag och jag känner mig helt mörbultad idag. Sängen har varit min bästa vän halva dagen och när jag lyckades släpa mig till gymmet i snöstormen så kändes benen tunga som bly. Jag försökte jogga men fick håll och astmaattack efter några minuter, så jag övergick till motionscykeln. 550 kcal förbrända är inte fy skamm när man känner sig lagom mör med träningsvärk i både lår och mage. Ett genomfört pass är alltid bättre än inget pass alls. Vissa dagar är det helt enkelt prestige att bara ha tagit sig dit, trotts att man inte alls kände för det. Nu ska jag dra och handla ordentlig nyttig bra mat så att jag står mig hela veckan!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: