finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

last chance workout

Kategori: Dagbok

Idag har jag ett BMI på 25.1 (84,2 kg) och har nått det mål jag satte när jag startade bloggen. Hmmm det känns väl bra, men jag är inte klar på ett tag till. Satsar nog inte på en speciell vikt utan en kropp som känns bra. Hade varit kul att komma under 80 kg men det kan ju dröja länge!
 
Nu ska jag å min nyinflyttade polare dra till gymmet på LAST CHANCE WORKOUT som Jillian i Biggest Looser brukar skrika på tjockisarna sista träningen innan invägningsdagen! =)
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag älskar The Biggest Loser och Jillian Michaels! Jag kör hennes 30 days shred just nu. :P

    2013-03-15 | 21:22:56
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: