finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 120

Kategori: Dagbok

Mina måltider ser inte så jäkla bra ut tycker jag? Jag äter mycket kolhydrater, vilket iförsig behövs när man tränar men det drar upp kalorierna. Jag bjuds också väldigt mycket på skit på jobb och när man är sådär sugen och trött så tackar man ju inte nej till en sockerkick. Måste bättra mig.
 
Lördag 16/3: frukost frallor med leverpastej, lunch fralla med leverpastej + chilinötter, middag thaimat med ris och kycklinggratäng, fika kaka + chips, cola och cider
Träning: 30 min intervaller + 10 min rumpa
Kalorier: ca 2900
 
Söndag: frukost turkisk yoghurt med valnötter och musli + 1 banan, lunch korv stroganoff med fullkorns couscous, middag hemmagjord guacamole med räkor, ägg, sallad och vitlöksbröd, fika mörk choklad
Träning: 35 min spinning + 25 min underkropp
Kalorier: 1800
 
Måndag: frukost drickyoghurt, nötbar, mellanmål choklad, lunch 1 ägg/guacamole macka, 1 leverpastej macka, middag fullkornsspaghetti med köttfärsås, fika 2 rutor mörk choklad
Träning: 15 min uppvärmning, 20 min spinning, 35 min överkropp
Kalorier: 1311
 
Tisdag: frukost knäckebröd + morötter, lunch pasta med kycklinggryta och 2 skivor bröd, fika choklad, kvällsmat räkmacka + rostbiffmacka och 1 burk läsk
Träning: 15 min uppvärmning + 25 min underkropp
Kalorier: 1675
 
Onsdag: frukost kesella rabarber, lunch hamburgare med pommes och dippa , middag fullkornsspaghetti med köttfärsås, fika M&M peanut
Kalorier: 2676
 
Torsdag: frukost 1 färskpressad grapefrukt, 1 grov macka med leverpastej, 1 banan, lunch afrikansk kycklinggryta, kvällsmat banan
Träning: 30 min spinning
Kalorier: 507
 
Fredag: frukost banan, mellanmål äpple, lunch fetaost pastasalla med bröd, fika daim biskvi, middag tacos, marrängswiss
Träning: 30 min spinning, 50 squats
Kalorier: 1568
 
Dagens vikt: 85,4
 
Minus från förra v: +1,0 kg
 
Tungt morgonpass för rygg, axlar och pecs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: