finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 121

Kategori: Dagbok

Mycket vitt bröd, restaurangmat och godis den här veckan! Nu är det ju påsk och blir en del middagsbjudningar i helgen, men träningen kör jag stenhårt med och efter helgen blir det allvar med kosten igen. Känner mig stark som en oxe och får mycket kommentarer nu om hur "smal" jag blivit (allt är väl relativt).
 
Lördag 23/3: frukost 3 ostfrallor, middag tacos, fika choklad
Träning 1: 40 min överkropp, 55 squats, 10 min uppvärmning
Träning 2: 15 min crosstrainer, 40 squats, 40 min core/rumpa
Kalorier: 1350

Söndag: frukost drickyoghurt, fika morotskaka, mellanmål 2 våfflor, middag falafelrulle med fetaostkvällsmat 1 ostfralla med leverpastej
Träning: 10 min crosstrainer, 35 min underkropp
Kalorier: 1300
 
Måndag: frukost ostfralla med leverpastej, mellanmål 1 fralla med ost och skinka, lunch pasta med kyckling, mellanmål 1 kanelbulle, middag halv fiskgratäng, efter träning banan + mörk choklad
Träning: 5 min crosstrainer, 35 min spinning, 60 squats
Kalorier: 1377
 
Tisdag: frukost bröd, banan + äpple, lunch korv stroganoff med ris, fika kakor, middag fläskestek med potatis och sås
Kalorier: 2024
 
Onsdag: frukost chokladmjölk + bröd, innan träning banan + redbull, lunch korv stroganoff med ris,fika sesamkakor, middag grov macka med ägg och hemmagjord guacamole
Träning: 10 min crosstrainer, 40 min överkropp
Kalorier: 1430
 
Torsdag: frukost bröd med ägg, lunch korv stroganoff med ris, choklad, middag kycklinglår med vitlöksbröd, fika lösgodis
Träning: 45 min intervaller, 20 min spinning, 70 squats
Kalorier: 1814
 
Fredag: frukost 2 frallor med salami, middag lammstek med potatisgratäng + cola, efterrätt kladdkaka med glass, godis
Träning: 25 min underkropp, 20 min intervaller
Kalorier: ca 2500
 
Dagens vikt: 85,6 kg
 
Minus från förra v: +0,2 kg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: