finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

vilodag

Kategori: Dagbok

Misstänker att jag börjar bli sjuk, (alla är sjuka nu) det kliar lite halsen och jag känner mig frusen. Men det kan vara för att jag snurrat runt och försökt laga min bil idag men inte lyckats hitta vad som är fel med den, och det är besiktning om en vecka!
 
 
Allt känns som ett snurr av hantverkare, verkstäder, försäljare och jobbiga "måsten" just nu. Jag ska få mitt badrum renoverat (tvångsrenoverat på grund av gamla rör) och jag ser inte alls fram emot 3 veckor med hantverkare i min lägenhet ihop med hundarna, och ett oanvändbart badrum.
 
Onsdagar har blivit som en helig vilodag och nu ska jag bara varva ner. Käka lite, läsa en bok, försöka att inte stressa upp mig över saker. Dämpa min ångest över att jag inte tränar idag...har PMS åt alla håll och kanter!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: