finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Bakis

Kategori: Dagbok

Trotts att jag är lite bakis idag så känner jag att jag är 99% bra igen i kroppen och efter en softardag hemma, lite middag hos pappa så drog jag till gymmet för att återuppta min konditionsträning inför Blodomloppet den 14 maj. Jag gjorde lite sämre ifrån mig än innan men det var nog mest för att jag inte riktigt försökte och för att jag inte förväntade mig att jag skulle klara samma tempo efter 12 dagar utan löpningen. Hade jag verkligen pressat skiten ur mig så hade jag säkert klarat samma tid som förut, men det kanske inte är ultimat när man är bakis och uttorkad. 
 
Det känns jättekonstigt att va ledig en dag såhär mitt i veckan! Som om det va fredag och nu söndag. Men sen blir det fredag igen! Och nästa vecka är vi också lediga 4,5 dag! Vilken lyx!
Tack för komplimangen om mina bilder, om det är uppskattat så lägger jag självklart upp mer av det när jag kan.
Ska bli intressant att höra skvallret på jobb imorgon.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: