finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

chili con carne

Kategori: Dagbok

Alltså jag är så stolt över mig själv just nu, så sjukligt nöjd! Jag har samlat så galet mycket vuxenpoäng. Jag har köpt gardinstänger och satt upp dom. Lister att dölja sladdar på golvet, och lagt längs golvet så att inte TV-antennen ligger och skräpar över halva vardagsrummet. Putsat alla fönster ute och inne. Köpt blomsterlådor och solcellslampor till balkongen. Dammsugit och städat. Och gjort världens GODASTE chili con carne helt från grunden. Jag har aldrig gjort det men det blev helt cp gott! Mums mums mums. Har inte hunnit gå till gymmet än, jag tror jag orkar om en stund när jag inte är lika mätt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: