finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Det tar sig

Kategori: Dagbok

Ledig idag också, skönt att bara ta det lugnt. Tog lång sovmorgon, lång frukost och ett tungt överkropps pass på gymmet. Det är lite "läskigt" att gå in ett rum fullt med Vin Diesel klon och låtsas att man vet vad man håller på med! Man tar inte ens 1/4 av vad de lyfter, och skakar i armarna. Tittar dom för att jag är tjej eller tittar dom för att jag gör fel? Hjärnspökena väljer alltid de negativa tankarna, och man känner sig tjock och malplacerad.
Bara att hålla masken och kötta, ignorera allt annat. Jag har kommit såå långt helt på egen hand och uppenbarligen gör jag något rätt annars hade jag inte fått såna här resultat. Det hade varit jäkligt intressant att veta hur mycket jag minskat i fettprocent!
Nu ska jag iväg och käka plankstek och snacka skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: