finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 126

Kategori: Dagbok

Känns skitbra, är back on track. Idag provtränade jag på ett nytt gym som ligger 300 meter bort (har dock 2 olika gym precis brevid mitt hus). Det var som ett disneyland för en träningsnarkoman, de hade allt och lite till, och utvecklingsmöjligheterna är enorma för styrketräning! 
Och poff så har jag ett gymkort till! Köpte ett sommarkort maj-augusti så kan man känna efter ordentligt.
 
Tror dock jag kommer säga upp fitness 24/7 kortet, där är alltid så trångt och tråkigt. Man kör den maskinen som är ledig och sen orkar man inte vänta eller klydda med att ändra sin plan så man går hem istället.
 
Lördag 27/4: frukost ostfralla + pucko, middag korv stroganoff med ris och mjölk, fika naturgodis
Kalorier: 2360
 
Söndag: frukost ostfrallor, fika glass + muslibar, middag korv stroganoff med ris
Träning: 30 min powerwalk
Kalorier: 1358
 
Måndag: frukost macka + morötter + päron, lunch korv stroganoff med ris, middag blodpudding med bacon, lågkalorilingon och mjölk, efter träning muslibar
Träning: 30 min spinning
Kalorier: 1370
 
Tisdag: frukost surdegsbröd, lunch muslibar, middag blodpudding med bacon, fest cider
Kalorier: ca 2350
 
Onsdag: frukost 2 frallor, lunch 1 fralla, middag pepparstek med stekt potatis och svampsås, efter träning 1 fralla + chokladmjölk + daim
Träning: 40 min jogging
Kalorier: 1443
 
Torsdag: frukost kvarg & yoghurt med 2 kiwi + 1 banan, lunch ost & broccolipaj, mellanmål muslibar, middag kycklingwrap med hommus
Kalorier: 1617
 
Fredag: frukost yoghurt med banan + chokladmjölk, mellanmål banan, middag kyckling wrap med hommus, fika jordnötssmör
Träning: 30 min jogging, 10 min core
Kalorier: 1464
 
Dagens vikt: 81,6 kg
 Från förra v: -2,4 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: