finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 127

Kategori: Dagbok

Nytt gym och nya möjligheter denna vecka. Jag tror det kommer hjälpa mig att komma under 80 kg snabbare än vad jag hade gjort annars. Kommande vecka blir förhoppningsvis bra, på tisdag kväll ska jag springa Blodomloppet, som får gå som det går. Jag får betalt för att vara där och det va jobbet som stod för anmälningsavgiften, så jag får bara göra mitt bästa och se det som en övning inför Midnattsloppet. Ska strax slänga in tvätten och dra ut i parken och springa bästa möjliga tid på 5 km!
 
Lördag 4/5: frukost 3 frallor med leverpastej, mellanmål korv med bröd, middag hemmagjord tonfisk pizza, fika choklad
Träning: uppvärmning, 1 timme överkropp + trappmaskin
Kalorier: 1535 
 
Söndag: frukost 3 frallor + choklad, middag flintastek + potatis med bea och sallad, kvällsmat swebar + chokladmjölk
Träning: 1 h underkropp
Kalorier: 1572
 
Måndag: frukost smoothie, swebar + banan, lunch kesella citrus med hasselnötter, middag hemmagjord tonfisk pizza, efter träning swebar
Träning: 40 min intervaller
Kalorier: 1673
 
Tisdag: frukost mörkt bröd, mellanmål banan, lunch fläskkotlett med potatis och bea + macka,fika liten bit kladdkaka med grädde, kvällsfika kakor
Träning: 25 min jogging, 10 min rodd
Kalorier: 1665
 
Onsdag: frukost 1 fralla + banan, lunch nudelsoppa med kyckling, middag pommes med mayo, 1 öl + en drink
Kalorier: ca 1600
 
Torsdag: frukost 1 toscabulle + drickyoghurt, middag köttfärs/chilipirog, lösgodis
Kalorier: 2300
 
Fredag: frukost 2 frallor med salami, efter träning swebar, middag entrecote med pommes och bea, kvällsmat 1 ägg
Träning: 20 min uppvärmning, 45 min överkropp
Kalorier: 1600
 
Dagens vikt: 81,5 kg
Från förra v: -0,1 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: