finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 129

Kategori: Dagbok

Nästan bara restaurangmat denna veckan, så kalorierna är grovt uppskattade. Nu får jag anstränga mig att gå ner några kg igen! 
 
Lördag 18/5: frukost ostfrallor,choklad, lunch korv stroganoff med ris, middag grillspett med potatisklyftor och tzatziki
Träning: 30 min jogging, 15 min spinning
Kalorier: 1378
 
Söndag: frukost frallor, godis, middag korv stroganoff med ris, fralla, kaka, kvällsmat nötbar
Träning: 35 min jogging
Kalorier: 1833
 
Måndag:frukost drickyoghurt, chailatte, scone, mellanmål snickers, yoghurt, lunch kyckling med potatis och surdegsbröd, middag charkbricka med ost, lamm med potatis och rödvinsås
Kalorier: 2300
 
Tisdag: frukost 1 ägg, 1 prinskorv, 2 baconskivor, naturell yoghurt med musli, 2 skivor filmjölksbröd, mellanmål vaniljbulle, lunch lax med potatis, middag asiatisk buffe, fika nöt och kola paj, chailatte
Träning: 25 min jogging
Kalorier: ca 2600
 
Onsdag: frukost 1 skiva filmjölksbröd, yoghurt med bär och musli, 1 ägg, mellanmål banankaka, lunch biff a la lindström med potatis, fika rabarberpaj med grädde, middag grillad flankstek med bakad potatis, majskolv och bröd
Träning: 25 min jogging
Kalorier: ca 1800
 
Torsdag: frukost yoghurt med musli, 2 skivor bröd, fika smörbulle, lunch chili con carne med tacochips, fika banankaka, choklad, godis, middag kycklingburgare med pommes
Kalorier: ca 2300
 
Fredag: frukost 2 frallor + chokladmjölk, efter träning protein bar, lunch grekisk yoghurt med granola och kokos, middag chili con carne med vitlöksbröd, fika lösgodis
Träning: 20 min jogging, 1 h överkropp
Kalorier: 1845
 
Dagens vikt: 84,1 kg
Från förra v: +1,4 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: