finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

storkok

Kategori: Dagbok

Eftersom jag jobbar konstiga tider kommande vecka + har hantverkare här dagtid så har jag framförhållning nog att räkna ut att det kommer bli tight med tid för att laga mat. Jag säger bara en sak när det kommer till en hållbar kost: FRAMFÖRHÅLLNING IS THE SHIT.
 
Efter en lång trevlig kväll igår, där jag ramlade hem lagom full vid 3 på natten i regnet, så borde jag vara bakis idag. Men jag har mått rätt bra och har hunnit tvätta 5 maskiner, städa och storhandla. Just nu håller jag på att laga kyckling i ugn, sötpotatis, grekiska biffar och fullkornslasagne. Det lär väl bli tillräckligt mycket mat för att jag ska ha matlådor så jag klarar mig ett tag!! Om jag ska kunna fokusera på att få in träningspass runt jobb och hundar så måste jag göra det smidigt för mig själv. Ska försöka bli klar här snart så jag kan dra till gymmet och svettas bort lite kalorier...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: