finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

stress

Kategori: Dagbok

Har haft en solig men jävligt tråkig personaldag. Utflykterna kändes som en pensionärsresa, faktiskt blev de förvånade att det kom så unga människor på det sista stället. 2 museum som jag har noll associationer till och en sjukt skabbig lunch. Lunchen kunde jag inte ens äta och gick och tog en korv i grillen brevid. Jag funderade på att svälta istället men det hade ju inte gjort mig gladare. Jag känner mig jättestressad över jobb och vill absolut inte åka till stockholm nästa vecka! Är på sjukt dåligt humör och känner inte alls för att gå till gymmet ikväll. Tankarna snurrar i huvet och till slut orkar man ingenting. Just nu vill jag bara kräka på allt och ta några veckors semester. Imorgon jobbar vi bara till 12 och jag har 3 möten och tusen saker att göra, jag vet inte hur fan det ska gå till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: