finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

trött...

Kategori: Dagbok

Är dödstrött, det är verkligen inte min grej att vakna 6.30 för att hinna klä på mig innan hantverkarna kommer. Nu återstår bara en cementklump av mitt forna badrum! Idag blev det lunchträning, dock utan kollega denna gången. Men jag vägrade rubba mina planer, har jag planerat något så gör jag det oavsett punkt slut. Man får aldrig något gjort om man bara skjuter upp allt hela tiden. Att ha genomfört ett 30-40 min pass trotts stress i vardagen är mycket bättre än ingenting!
 
Onsdag + torsdag ska jag jobba cirka 12-20 så det blir morgonträning för hela slanten. På kvällarna ska jag och en kollega ut på ett projekt i ett bostadsområde. Efter denna vecka lugnar det ner sig lite grann på jobb förhoppningsvis.... Men jag ska också börja sitta i vår jurdiska telefonrådgivning som jag ska börja fasas in i nästa vecka och det blir givetvis också en omställning och massa nytt. Jag får ta varje dag som den kommer, för jag är bara så trött just nu.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: