finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

yahosi

Kategori: Dagbok

Blodomloppet gick skitbra, trotts att jag trodde jag skulle missa starten. Satt i bilkö i säkert över en timme, bara någon hundra meter ifrån platsen. Sprang runt och letade efter mitt företags tält där min nummerlapp fanns, kom 5 minuter innan start. Men jag hade grym energi laddad i kroppen efter 2 kolhydrat-ätar-dagar och vila. Jag sprang hela sträckan utan att ens fundera på att sakta ner. Fick inte håll, började inte hosta, och höll ett jättebra tempo. Att springa i klunga gjorde mig tävlingsinriktad och det var kul att springa om folk i backar och kurvor! Jag vet tyvärr inte vad min sluttid blev för jag sprang 5 km med en 10 km nummerlapp som inte ens var i mitt eget namn. Men det kändes grymt bra, och jag är peppad till milen på midnattsloppet!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: