finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

and here we go again..

Kategori: Dagbok

Har fått panik-PMS och mått så jävla dåligt senaste dygnet. Knappt kunnat vara hövlig mot folk. Varit konstant gråtfärdig, känt mig deppig, orolig och irriterad. Får kanske boka in ett läkarbesök igen. Men först tänkte jag prova Femal Balans som är ett naturläkemedel som ska hjälpa mot PMS. Jag har fått det rekommenderat av en kompis och det kan ju vara värt ett försök, även om det kostar 300 kr i månaden. Mitt psyke orkar inte bli deprimerad halva månaden!! Jag har så ont "i livmodern" just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det känns som en kniv innuti mig. Och även om jag brukar ha ont så känns detta värre än vanligt. Kanske jag spänner mig inför operationen och psykar mig själv till fantomsmärtor. Trycker i mig D-vitamin och Femal Balans och hoppas att jag ska sluta må dåligt. Har hållt på att svimma hela dagen. Vill inte blogga när jag mår dåligt eftersom jag inte vill ha en negativ blogg, men ville ändå uppdatera vad som sker. Nu ska jag ta min pwo och börja tagga för ett gym pass i min nyinköpta tränings BH, innan det blir fredagsmys hemma hos pappa med IDOL. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: