finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Avsockring på G

Kategori: Dagbok

Nu ska jag avsockra mig och sluta käka godis/choklad/kakor varje dag!! Ja, VARJE dag har det blivit senaste veckorna! Dessutom måste jag bli mer ekonomisk med mina matvanor. Jag spenderar lätt 4-5 tusen i månaden på mat helt ensam!!! Och mycket färskvaror måste slängas för att jag inte äter upp frukt, grönt, ägg, bröd och mejeriprodukter. 
Seriöst, DÖR jag av att inte äta godis? Nä knappast. Skärpning för helvete!!!
 
Har stått i flera timmar nu och lagat pastagratäng till matlådor, gjort bananproteinmufffins och diskat tills hela köket glänser! *aj min rygg* Min längd är verkligen inte anpassat efter 50-tals kök! 
Är helt slut nu, pang i säng! 
 
Ny sport-BH =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: