finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Clean

Kategori: Dagbok

Provade min PWO för andra gången och ökade dosen lite grann! Eftersom jag är så lång så kan det ju vara så att jag behöver lite mer än en "vanlig tjej" på 160-170 cm. Kände liiite mer effekt än sist. Kände mig mer inspirerad att träna och brydde mig mindre om andra människor som var ivägen. Jag var mer bestämd att få gjort så mycket som möjligt på den timmen jag hade på mig och jag kände mig lite starkare än sist. Det var ingen wow-känsla men det kanske kommer?! Blev biceps/triceps och axlar ikväll. Jag brukar inte köra pass inriktade på bara armar men det var kul. 
 
Känner faktiskt lite förbättring redan 3-4 timmar efter min Femal Balans dos. Känner mig lugn och lite mer harmonisk, har ingen ångestattack tryckande i bröstet i alla fall, och det är ju skönt!! Men man ska kanske inte ropa hej än? Det kan vara fredagsfeeling, godis och sällskapet som påverkat mig att bli lugnare också. Klickade hem en parfym till mig själv. Min favorit Clean Shower Fresh har varit slut i ett halvår och jag har velat prova Outdoor Shower Fresh också länge. De luktar så gott, och lagom att ha på jobb/dagtid när man inte vill stinka tung parfym. Jag är ju själv ganska doftkänslig. Men alla Clean parfymer är diskreta, lätta, och luktar bara fräscht!
 
 

Ny tränings BH

Kommentarer


Kommentera inlägget här: