finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

crap

Kategori: Dagbok

Nöööööööööööööjjjjjjjj!!!! Har haft en allmänt helt OK måndag, toppad med ett bra humör och ett bra gympass. Typiskt nog fick jag 600 kr i böter på bilen!! Jag parkerar på gatan eftersom det är ont om garageplatser att hyra här i stan. Och det här är nog femte gången jag lyckas få böter på 1 år på grund av att jag blandar ihop vilken datum det är städ dag på de olika gatorna! 600 spänn hade man ju kunnat göra mycket annat kul för. Skit också!! Aja. Så, nu har jag fått gnälla över det. Betalt och avklarat. 
 
Känns bra att vara igång på rätt spår. Positiv inställning. Träningen och kosten är prio. 
På tal om det är det prick 1 år sedan jag kom hem från sjukhuset idag, till min nya lägenhet fylld med flyttkartonger. Trivs kanon här och det enda som saknas nu är gardiner och en dubbelsäng.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: