finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

friday

Kategori: Dagbok

Körde ett långt axel+rygg+arm pass idag efter jobb med bara favoritövningar. Skakar fortfarande i armarna. Känner att jag slappat lite med gymmet denna veckan och behövde få tillbaka glädjen och pumpet. Tog PWO, hämtade ut mitt paket från jordklok, och drog dit och köttade. Kände mig grymt stark och ville inte sluta. Första advent på söndag, nu kommer det gå snabbt till jul. Är man smart börjar man leta julklappar redan nu innan den värst hysterin. Jag är ledig 12 dagar till jul och min bror kommer hem från Schweiz. Det ser jag fram emot! =) 
 
Deo, tandkräm och tvättnötter, helt naturliga.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: