finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

pain

Kategori: Dagbok

Trodde att jag skulle dö inatt. Vaknade mitt i natten av akuta magsmärtor som bara växte. Jag trodde jag skulle spy och började svettas galet. Trodde att jag skulle dö så ont det gjorde. Kände att jag behövde kallt vatten och gick till kylskåpet, sen blev det svart. Fick inte tillbaka synen på en lång stund och jag hade smått panik. Kunde ju inte ens ringa till någon eftersom jag inte såg något på telefonen. Kändes som att jag svimmade även om jag satt ner, kunde inte orientera mig alls. Efter 1 timme kändes allt bra igen, men läskigt var det. Vad fan var det lixom? Jag har känt mig väldigt lightheaded senaste dagarna men det här har aldrig hänt. 
 
Jag har planerat benppass idag men väntar en stund för att se att jag mår OK. Vill inte svimma på gymmet. Jag har sjukt ont i min ischias nerv också och försöker hitta en ställning jag kan sitta utan att vilja amputera mitt ben. Men det brukar bli bättre av stretchning och träning. Imorgon är det dags för min operation och jag är lite nervös. Men jag har inte så jävla mycket val. Sedan bör jag ta det lugnt några dagar och inte anstränga mig fysiskt, så det blir ingen träning på någon dag där. =(  *crap*
 
Annars? Socker-detox inplanerad. Vill satsa mer på styrketräningen med ännu mer struktur och speciellt på kosten. Behöver bli av med mitt sockerberoende och tröstätande först och främst. 
 
 

Kommentarer

  • FITNESSLINDA - LOOK LIKE BARBIE, LIFT LIKE ARNOLD. säger:

    Blodtrycket kanske?

    Svar: Förmodligen därför jag känner att det svartnar varje gång jag reser mig ja. Men magsmärtan var värst! =(
    Fighter

    2013-11-10 | 16:45:59
    Bloggadress: http://nattstad.se/fitnesslinda

Kommentera inlägget här: