finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

svårt

Kategori: Dagbok

Har vilodag idag kombinerat med tvätt tid. Är sjukt hungrig trotts att jag ätit middag, har galen abstinens efter ALLT! Blir hungrig direkt efter jag har ätit. Är konstant sugen på något. Helst godis, choklad och typ lussebullar/kakor. Det är ju bara att fortsätta kämpa, men fy vad det krävs självdiciplin. Jag måste vänja mig av vid det, jag känner att det spårar ur snabbt och jag börjar hetsäta så stora mängder godis och kakor att jag inte kan förbränna det med träning. Och det sista jag vill är ju att gå upp i vikt igen!
Pasta och bröd är något jag äter i stort sett varje dag och det är en stor omställning att utesluta det nu. Men det är ju inte omöjligt och handlar mest om vilja.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: