finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Tvättnötter

Kategori: Dagbok

Har beställt lite naturliga ekologiska produkter på www.jordklok.se. Bland annat tvättnötter som ska funka lika bra som tvättmedel men givetvis är helt naturliga och släpper inte ut en massa kemikalier i vattnet eller på dina kläder. Jag har sett en del ekologiska/fair trade/ej djurtestade produkter i vissa välsorterade ica maxi och Coop Forum butiker men dom är alltid så jäkla dyra. Ska bli kul att prova, det kan absolut ju vara värt pengarna om det är miljövänligt, inte är testat på djur och inte innehåller cancerframkallande kemikalier men fortfarande ger samma effekt! =)
 
 
Blev 40 minuters intervaller ikväll på löpbandet. Har lyckats hålla mig ifrån både bröd och pasta, och det känns skitbra i magen faktiskt! Jag fortsätter på samma spår och ser om jag klarar det. Jag är inte lika duktig på socker/light läsk dock. Jag är så koffeinberoende och behöver ibland mina kickar för att orka jobba effektivt. (dricker inte kaffe)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: