finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

What are you fighting for?

Kategori: Dagbok

"I'm not just this pitiful little puppydog that's been run over by life,
I'm much more than my sad story"
 
Jobbat från 9-20 och nu går ögonen i kors. Imorgon kommer jag fortsätta träna som vanligt. Mår prima efter operationen och det känns som att en sten har lyft från hjärtat. Jag har varit så stressad och spänd över det att jag inte ens kunnat tänka på att livet fortsätter efter också. Jag gillar INTE den här traditionen med operationer på min födelsedagsvecka!!! *sluta genast* På fredag fyller jag år men det är tydligen nån typ av viktig fotbollsmatch (hur nu fotboll kan vara det) så då stannar världen upp. Eftersom jag "firade" min förra födelsedag på operationsbordet så känns det som att jag har lite att ta igen! I värsta fall får jag ta mina hörlurar och tända och släcka lampan på gymmet *disco disco*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: