finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

whatever it is, it feels like it's laughing at me

Kategori: Dagbok

Har känt mig väldigt låg idag, trotts att jag annars har tyckt att Femal Balans har hjälpt skitbra mot min PMS! =( Känner mig också sjukt stressad och utmattad. Sover dåligt och har en klump i magen/halsen. Har svårt att känna mig motiverad till något. Tog en långlunch idag och köpte lite nya träningskläder för att peppa mig att träna bort mitt fett. Men gjorde bara halvhjärtat ett 40 minuters crosstrainer pass. Usch vad jag känner mig kass ikväll, hur kan man ens må såhär? Det känns som att jag drunknar typ. Hormon bajs!!!!! Försvinn ur min kropp!!
 
Ny topp från H&M
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: