finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

axlar

Kategori: Dagbok

Efter jobb idag gick jag för att köpa nytt mineralpuder. Jag brukar använda I.D bareMinerals matte. Men den kostar 500 spänn och det känns lite väl saftigt. Det finns flera mineralpuder på marknaden nu och jag bestämde mig för att testa Body Shops. Jag har varit i deras fabrik i England och gillar deras koncept skarpt. Jag fick en grundlig genomgång av min hy och personalen var supertrevlig utan att försöka pracka på mig något. Fick lite samples med mig hem =)
 
Har precis kört ett hardcore axel+rygg pass, så jag sitter och skakar i händerna. Lycka till att lyfta armarna imorgon! Man börjar verkligen se musklerna på axlar, bröst och rygg nu. Även om jag inte försökt bygga medvetet så har jag ju faktiskt varit så seriös och strukturerad jag kunnat enda sen i maj.
Jag är sååå glad att det är helg nu, jag behöver verkligen vila och ta igen mig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: