finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Feber

Kategori: Dagbok

Jevla skiiiiiit. Har feber och känner mig allmänt svag och tung i kroppen. Har naturligtvis så mycket att göra på jobb att jag omöjligt kunde stanna hemma idag. Slutade inte förrän 20 ikväll och ändå har jag inte hunnit med alla telefonsamtal jag borde ha ringt denna veckan. Men det kan inte hjälpas. Jag har gjort mitt bästa. Om chefen vill halshugga mig för det så får han väl försöka.  Nu har jag 4 dagar ledigt och ska försöka njuta av det trotts att jag är sjuk. Behöver ta det lugnt, läsa någon bok och se nån film, käka lite gott och landa lite efter all stress jag känt senaste tiden på jobb. Är lite frustrerad att jag inte kommer kunna träna närmaste dagarna, nu när jag haft uppehåll på grund av resan så kommer inte en förkyldning lägligt!
 
På lunchen var jag ute och käkade med en kollega på stan och passade jag på att svänga inom body shop och köpa ny ansiktskräm och ansiktsrengöring eftersom jag ändå desperat behövde nytt. Jag var så himla nöjd med proverna jag fick med mig hem sist jag var där och köpte mineralpuder.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: