finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Krasslig

Kategori: Dagbok

Idag skulle jag ta sovmorgon och gå till tandläkaren kl 10. Men 7.30 blev jag väckt med beskedet att tandläkaren var sjuk, och då var det lika bra att ta sig till jobb med tanke på hur mycket jag har att göra. Dessutom har jag fått jätteont i halsen och blir mer och mer hängig för varje timme som går. Ikväll ska jag hålla möte klockan 19 för/med en grupp på 10-15 personer som jag aldrig träffat förut och det gör mig lite nervös. Men jag får bara ta några alvedon, genomlida kvällen och vara glad när det är överstökat. Förhoppningsvis klarar jag av att jobba imorgon också om jag inte fått feber. Men typiskt om man ska behöva ligga sjuk sen när man äntligen är ledig 4 dagar! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: