finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

matlådor

Kategori: Dagbok

Känner mig mer och mer motiverad att satsa på träningen. Lägger upp nya träningsplaner och är mycket mer medveten om kosten och gör matlådor. Jag hatar mitt sockerberoende, det får mig att känna mig svag! Denna veckan fokuserar jag lite på löpningen inför Yddingeloppet på söndag, men sen kommer jag övergå till mer styrketräning. Sprang ikväll, men kände hur lungorna bara stängde sig. Har astma men brukar inte känna av det så mycket. Har problem med dofter om folk har tung parfym eller luktar cigarettrök, får byta löpband ibland för att jag inte klrar av folks dofter. Har blivit mer noggrann med att stretcha både före och efter mina pass, och slipper för det mesta ryggont nu. Men jag har kvar min "ischas" =( Har svårt att sitta still långa stunder på jobb för det börjar skjuta skarp smärta i sidan av rumpan ner i låret...
 
Käkade nyss en blodapelsin, och det bränner runt hela munnen och har trotts att jag har sköljt av munnen så känns det som att jag tappar känseln i läpparna. När jag va liten åt jag mycket apelsin och fick samma reaktion, fick exem runt munnen. Tråkigt om jag är allergisk, blodapelsin är min favoritfrukt utöver banan. Jag är annars inte så glad för frukt eller grönsaker, men man får ju tvinga sig själv ibland ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: