finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Slagen hjälte

Kategori: Dagbok

Honey I'm home! Kongressen har varit rätt tråkig, maten har varit äcklig och jag har varit allmänt trött. Det fanns en hel del tid att hitta på saker på fritiden men eftersom jag var i Krakow förra hösten så skippade jag utflykter. Så fort vi var klara för dagen så passade jag på att sova 2-3 timmar på mitt hotellrum varje dag. Jag blir så trött av nya intryck. En mögelluktande lokal och lyssna på dålig polsk översättning i en öronsnäcka är inte ultimata miljön för mig att hålla mig alert. Jag fick inte använt min långklänning, eftersom jag skippade "dansen" och gick på restaurang istället med några andra. Har fått in några promenader men ingen träning eftersom jag inte tog med några träningskläder. 
 
När jag kom hem kollade jag direkt när det gick tåg så att jag kunde hämta min bil+ena hund. Såg att det gick ett tåg om 15 min så jag kutade ner till tågstationen. Inom 2 timmar hade jag hämtat upp alla hundar och var vrålhungrig. Hade inte käkat på nästan 8 timmar och ville bara kasta in hundarna i lägenheten och få i mig mat. Ni vet när man mår så illa så man vill spy eller svimma eller helst döda någon med sina bara händer. Parkerar bilen utanför porten och lastar ut alla saker och hundar. Då kommer det en kille -ursäkta, skulle du kunna flytta din bil längre fram så jag får plats med mitt släp? ...................ZzzZzzZzzzzzZzzz skjut mig i huvet. Fick packa in allting igen och flytta bilhelvetet 10 meter fram. Hade jag haft PMS hade jag förmodligen gått fram och huggit honom med bilnyckeln i halsen haha. 
 
Men nu är jag äntligen hemma, och har ätit mat, och sitter och dricker en celcius och andas ut. Ikväll ska jag bara handla hem lite mat och ta en dusch, mer än så kommer jag inte orka. Måndag imorgon och tillbaka till kontoret..... som tur är har jag tagit ledigt på torsdag + fredag så jag får en lång alla helgona helg. =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: