finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Storm

Kategori: Dagbok

Skönt att vara tillbaka i vardagen även om jag är lite off i rutinerna efter resan och sned på dagarna eftersom jag inte fått någon helg. Kom hem från jobb vid kl 19 efter en intressant körning genom staden. Det är tydligen någon klass-3 varning storm som härjar här. Det låg träd och skyltar lite överallt och stomen slet i bilen. De flesta som bodde utanför stan stack hem från jobb tidigt på eftermiddagen för att hinna hem innan det värsta slog till. En lokal vid mitt hus hade fått sitt fönster krossat av sin egen markis. Men jag traskade till gymmet ändå, kanske inte så peppad men envist bestämd på att få träna efter 5 dagars uppehåll. Körde axlar i brist på fantasi och kände mig lite disträ. Det är väldigt mycket på jobb fortfarande och jag vill bara genomlida dessa 2 dagar tisdag-onsdag så att jag kan bli av med den värsta arbetsbördan. Det lugnar förhoppningsvis sig i november. Min chef verkar inte ha någon förståelse alls och jag blir bara stressad när han pikar mig för saker jag inte hunnit med.
Det verkar vara något strul med min Chrome webbläsare, den segar och strular som fan!!
 
Blommor till mig själv..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: