finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Utmattad

Kategori: Dagbok

Stack och växlade pengar och fixade lite småprylar jag behöver inför resan. Men orkade inte mycket mer än så, orkade inte ens handla lite mat på vägen hem, är inte ens hungrig. Men efter några timmars soffläge har jag löst det genom att slänga in några kycklinglår i ugnen och kokar brysselkål, så har jag lunch till veckan iaf. Känner gårdagens ryggpass rejält i vingarna nu, då vet man att det tagit =)
 
Ärligt, är klänningen too much? Om jag klär ner den med ballerinaskor i samma färg? Knäppt egentligen att man är rädd för att vara för fin. Men om ni hade sett mitt resesällskap så hade ni förstått varför jag är orolig för att sticka ut ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: