finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Yddingeloppet

Kategori: Dagbok

Efter en sömnlös natt i paralyserad skräck *fniss* så var det inte roligt att höra hur regnet vräkte ner utanför, och kräla ur sängen kl 8 en söndagmorgon. Det var dags för mitt tredje lopp. Det var lite segt men frisk luft gör susen och trotts en lerig och backig bana så kändes det rätt bra. Man kunde springa 6 eller 12 km och jag valde 6 eftersom jag tyckte milen var väldigt tungt på Midnattsloppet. Jag har inte hållit igång konditionen så som jag borde senaste veckorna, och ville smått dö efter 4 km men jag vägrade sakta ner. Någon sa att jag hade en sluttid på 41 minuter och det låter väl rimligt. Jag är fullt nöjd med det och samtidigt glad att jag inte har fler lopp inplanerade ;) Är helt slut i rutan nu, är så sömnig. Har några ärenden jag borde fixa inför Polen resan men jag vet inte om jag orkar idag. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: