finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

aint no sunshine when she's gone

Kategori: Dagbok

Vaknade utsövd idag och mådde mycket bättre. Det är så härligt väder ute, och jag bestämde mig för att jag förtjänade ostfrallor, det bästa jag vet typ (fyyyyyyyy). Satte på en film (world war Z) men kände rastlösheten smyga sig på direkt. Tog en 2 timmars promenad ner till vattnet med hundarna och njöt av solen. Vi tittade på hästhoppning, balanserade på stenar, hjälpte några italienska turister, och plockade blåklint. Nu är vovvarna lagom utslagna på soffan och jag har fått i mig lite yoghurt med blåbär, granola och kokos. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: