finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Ätardag

Kategori: Dagbok

Igår hade jag en "ätardag" där jag åt precis vad jag ville. Det blev ostfrallor med marmelad och ost, med en Celcius. Middag Burger King mål med bearnaise dippa, och på kvällen mina favvo lösgodis från Hemmakväll! Sedär, som man kan lyxa till det ibland för psyket ;) Ibland är det lika bra att äta det man är sugen på så att man får se att det inte var sådär gott som man byggt upp det i huvet. Så kan man gå vidare och släppa suget.
Har jobbat mycket på mitt självförtroende/självkänsla senaste veckan. Att klara springa milen var bra för mig och det känns bra nu. Har fått mycket gjort på jobb och en del komplimanger. Kände mig självständig och vuxen att åka till Stockholm själv och leda en grupp på konferensen. Alla mina byxor sitter löst nu och jag måste nog köpa en storlek mindre. Man får bättre perspektiv på saker och ting när man inte känner sig värdelös!
 
 
Fiberhavregrynsgröt med Strawberry white chocolate-proteinpulver, linfrön, kokos och björnbär
 

Kommentarer

  • Kim Engström säger:

    sv; tack så mycket :) ja, förhoppningsvis rinner det av mig fort :)

    2013-09-01 | 12:33:48
    Bloggadress: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här: