finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

återhämtning

Kategori: Dagbok

Kunde inte sova inatt, var alldeles för uppe i varv. Låg vaken till 3.30 och fick gå upp och äta digestive kex för att få något i magen. Jag har aldrig ätit på natten, så det kändes jättekonstigt att stå i köket och knapra kex mitt i natten som om jag vore nån matmissbrukare. Borde ju ha ätit ordentligt efter loppet men vi blev serverade världens äckligaste sallad med rutten isbergssallad och oliver. Det gick helt enkelt inte ner! 
Gick upp vid 10 och gick och handlade frukost, var helt utsvulten och uttorkad. När jag kom tillbaka var det ingen som mötte mig i dörren! En solfläck distraherade tydligen min flock..
Känns i höftbenen idag, är helt stel och halt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: