finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

hurt me

Kategori: Dagbok

Stack till gymmet och sprang 4,5 km efter jobb, tills jag blev så hungrig att jag gick hem och fixade mat. 
Funderar på hur jag ska utvecklas mer/snabbare efter att jag sprungit midnattsloppet och inte har något att träna inför. Jag känner att jag stått still i utvecklingen i sommar, både i kondition och muskler. Det har inte hänt så jäkla mycket med kroppen. Jag måste nog förändra min träning på något sätt för att få annat resultat. Vad målet är vet jag inte riktigt, hmmm? Minska någon fettprocent och öka någon muskelprocent antagligen = att se ännu mer vältränad ut.
 
Känner mig inte så glad ikväll, känner mig lågprioriterad. Försöker att inte känna så (lätt...) och försöker låta bli att överanalysera situationen. Men samtidigt måste jag ta hänsyn till vad jag mår bäst av, och inte låta någon köra över mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: