finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 143

Kategori: Dagbok

Har med vilje bunkrat kolhydrater denna veckan inför loppet, mycket fullkornspasta, bröd och nötter. Känns bra i kroppen och det ska bli skoj ikväll.
 
Lördag: frukost 3 ostfrallor, middag hamburgare med pommes och dippa, fika lösgodis
(30 min jogging)
Kalorier: 3000
 
Söndag: frukost 1/2 portion fiberhavregrynsgröt med proteinpulver, björnbär, mjölk, kokos och linfrön, middag grillad kyckling, efter träning protein shake, kvällsmat kesella citrus
(45 min underkropp)
Kalorier: 1700
 
Måndag: frukost swebar + banan, lunch grillad kyckling + grovt bröd, mellanmål raw bar, middag pastasallad med kyckling, fika nötter
Kalorier: 2100
 
Tisdag: frukost grov macka med ost, efter träning swebar, lunch pastasallad med avocado, bacon och fetaost med currydressing + saft, mellanmål banan, middag rester av pastasalladen, kvällsmat grov macka med ägg, M peanut
(45 min överkropp)
Kalorier: 1800
 
Onsdag: frukost macka med ägg, mellanmål äpple, lunch bakad potatis med kycklingcurry, middag spaghetti köttfärsås
(35 min jogging)
Kalorier: 1900
 
Torsdag: frukost macka, mellanmål banan, lunch spaghetti köttfärsås, mellanmål knäckebröd, efter träning swebar, middag falafelrulle
(30 min spinning)
Kalorier: 1900
 
Fredag: frukost 2 mackor, mellanmål äpple, lunch ciabatta med räkor och ägg, middag subway chicken terryaki, fika lösgodis
Kalorier: 2400
 
Dagens vikt: 84,9 kg
Från förra v: +0,6 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: