finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 145

Kategori: Dagbok

Har inte hunnit väga mig i helgen på grund av jobb men här kommer förra veckans matschema. 
 
Lördag 14/9: frukost ostfralla, efter träning low fat yoghurt med granola och blåbär, middag grillad kyckling med 1 fralla, fika lösgodis
(Träning: 2 h promenad)
Kalorier: 1550  

Söndag: frukost 2 knäcke, efter träning banan, fika kanelbulle, middag grillad kyckling med bröd
(Träning: 1 h underkropp + core)  
Kalorier: 1300

Måndag: frukost grovt bröd, juice, filmjölk, lunch lax med potatis och bröd, fika banankaka + cola, middag kesella citrus
(Träning: 30 min kondis)
Kalorier: 1400

Tisdag: frukost grovt bröd, lunch wallenbergare med sås och potatismos, fika creme brule, middag pastagratäng med broccoli, bacon och valnötter + macka, fika ballerina kex och choklad
Kalorier: 2200
 
Onsdag: innan träning macka, lunch pastagratäng + bröd, mellanmål banan, mellanmål swebar, kvällsmat 3 mackor med ost och salami
 (40 min överkropp)
Kalorier: 1400
 
Torsdag: frukost 2 mackor, fika kaka + läsk, middag pasta gratäng, efter träning banan + yoghurt med hallon, lösgodis
(40 min kondis)
Kalorier: 1900
 
Fredag: 1 macka, lunch fetaost pastasallad, middag pastagratäng, fika chips med dippa + cola
Kalorier: 1900


Vikt: 83,4 kg
Från förra v: +0,1 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: