finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 146

Kategori: Dagbok

Känner mig full med mat i magen, har ätit mycket tung mat denna veckan. Är nöjd med gårdagens pass som känns i magmusklerna nu. Jag gjorde övningar som jag aldrig hade klarat av för 1 år sedan, mycket för att jag inte hade musklerna till det och dels för att jag var för tung. Så jag är definitivt glad och kommer fortsätta utmana kroppen och testa gränserna. Nu måste jag klä på mig och dra och jobba *hoppas det inte blir alltför långt möte*.
 
Lördag 21/9: frukost halv fralla, yoghurt med musli, lunch fläskkarre med potatis, sås och bröd, efter träning banan, middag chili con carne, fika chips
(35 min förbränning)
Kalorier: 2100
 
Söndag: frukost fralla, ägg, lunch fisk med potatis och sås, bröd, mjölk, middag chili con carne, fika godis
(45 min förbränning) 
Kalorier: 1800
 
Måndag: frukost 3 ostfrallor + choklad, efter träning banan, lunch chili con carne + knäckebröd, middag falukorv i pitabröd, fika kanelbullar
(1 h underkropp)
Kalorier: 2100
 
Tisdag: frukost banan, mellanmål vaniljkesella, lunch pastasallad med fetaost och bacon, fika tårta, middag hemmagjord pizza med serrano skinka och pesto, fika naturgodis
Kalorier: 2200
 
Onsdag: frukost banan + macka, mellanmål swebar + tårta + kanelbulle, innan träning päron, middag korv stroganoff med ris
(Träning: 35 min förbränning)
Kalorier: 1900
 
Torsdag: innan träning banan, efter träning swebar, lunch korv stroganoff med ris + bröd, fika daim, middag korv stroganoff med ris , fika toscabulle + godis
(Träning: 40 min överkropp)
Kalorier: 3000
 
Fredag: frukost bröd, lunch korv stroganoff med ris + bröd, efter träning kvarg med granola och honung, middag subway baguette
(1,5 h "crossfit")
Kalorier: 2300
 
Dagens vikt: 84,8 kg
Från förra v: +0,4 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: