finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Midnattsloppet Malmö

Kategori: Dagbok

Hemma från Midnattsloppet, adrenalinet börjar lägga sig och tröttheten sjunka in. Landade på 1 timme, 7 minuter och 58 sekunder. Jag gav ALLT 100% hela vägen och jag kunde inte fått en sekund bättre tid, det kan jag lova er! Efter 5 km (32 min) kände jag hur det började ta emot, efter 6 km tog det emot ännu mer, efter 7 km ville jag bara gå, efter 8 km ville jag stanna. Efter 9 km kände jag vafan kom igen SISTA kilometern bara, snart är det över! Och längs vägen stod kollegor och faktiskt en släkting också som gav mig konstanta adrenalinpåslag!
 
Inte en enda gång saktade jag ner. Jag sprang en mil!!! Min tävlingsinstinkt som annars aldrig existerar blev enorm. Sista 200 meterna kutade jag så att benen nästan ramlade av trotts att jag hade ont överallt, genom musik och rökmaskiner och jublande publik! Det var skitkul och jag är supernöjd med mitt resultat oavsett tiden, för jag gav verkligen allt jag kunde ge!! =) Tänk att det är över nu! TÄNK vilken jävla hurtbulle jag har blivit! Vem hade trott det? haha
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: