finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Morgonträning

Kategori: Dagbok

Drog till gymmet imorse vid 9 eftersom jag jobbade kväll idag. Blev 45 min intensivt rygg, axlar och armar. Har sjukt mycket att göra på jobb och just nu känner jag stressen och pressen snurra i hela kroppen. Känner dåligt samvete för att jag skjuter på vissa uppgifter men samtidigt känns det dumt att starta upp något om jag bara kan göra det halvdant. Ska försöka varva ner lite nu, har tagit ledigt imorgon eftersom jag ska jobba i helgen. Känns dumt att ta ledigt när jag har så mycket att göra men jag måste ju också få va ledig. Börjar känna mig lite krasslig i halsen, hoppas jag inte håller på att bli sjuk!
 
Anmälde mig till Yddingeloppet och ska springa 6 km den 20 oktober. Har två kompisar som ska springa då också så det var lika bra att anmäla mig när jobbet erbjöd! Så har jag en bra anledning att hålla igång med löpningen en månad till. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: