finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

PMS

Kategori: Dagbok

Är ledig idag och jag mår skit... Vaknade flera gånger i natt och låg vaken flera timmar. Det ringde på porttelefonen 7.30 och de renoverar fasaden på huset mittemot så det är konstant oljud. Känner mig helt knäckt. Blir paranoid, orolig, ångestfylld, asocial, gråtfärdig, mår illa och tappar aptit och motivation. PMS jadå härligt. 
 
Det märks att det är fredagen den 13e för det mesta har gått fel idag. Jag stack iaf till gymmet och körde överkropp. Måttligt motiverad men hårt ändå. Har även lyckats tvätta även om en kärring snodde min tvätt tid, handlat hundmat och dammsugat. Får väl ge mig på disken nu och försöka laga lite middag innan jag svimmar. 
Jag beklagar gott folk, just nu vill jag bara kräkas rakt ut i en stråle, så jobbigt det känns just nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: