finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

självförtroende

Kategori: Dagbok

Ytterligare en stressig dag, men har fått fler punkter avprickade på min to-do list på jobb. Det dumma är att ju mer man tar tag i, ju mer jobb skapar man för sig själv genom att behöva boka in något några veckor fram. Löning idag, betalade räkningar så fort jag kom hem. Och sen drog jag till gymmet. Körde 30 min intensiv crosstrainer och någon magövning bara, sen drog jag hem. Kände inte att självförtroendet satt där idag alls. Försökte peppa som fan men kände mig bara fet och ful när jag tittade i spegeln.
Imorgon har jag kvällsmöte med middag så det står morgonträning på mitt schema!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: