finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sparka mig när jag ligger ner

Kategori: Dagbok

Kände mig lite krasslig igårkväll så jag tog en ipren och la mig tidigt. Men jag mådde bättre idag så det var förhoppningsvis falskt alarm. Hade en sjukt seg arbetsdag idag och kände mig halvt knäckt när jag kom hem. Men jag kände att jag borde förbränna lite iaf, även om jag inte ville skapa nån träningsvärk inför loppet. Så jag körde 30 min intensiv spinning, och mådde lite bättre efteråt. Jag hade ju inte mått bättre av att sitta hemma och glo! Men imorgon ska jag nog vila kroppen, även om jag kommer få ångest över att inte träna. Efter loppet ska jag ändra lite i mina träningsrutiner!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: