finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Vavavoom look at my curves bitch

Kategori: Dagbok

Körde ett "hittepå-crossfit pass" i eftermiddag med en kompis, blandade friövningar med mycket balans, utmaningar och uthållning. Det var bra att få ny inspiration och nya ideer att bygga upp olika pass runt. Man blir så bekväm av att bara springa eller bara köra vikter. Inte bra när kropen vänjer sig, man slutar utmana sig själv och då utvecklas man inte. Fick tyvärr ont i ryggen, vet inte om jag sträckt mig eller belastat fel. Jag har någon form av Skolios (krokig ryggrad) sedan barndomen som möjligtvis kan ställa till det för mig. Det är isåfall något jag måste kolla hos ortoped om jag behöver något inlägg i ena skon för att räta upp mig. Jag får ofta väldigt ont i ryggen efter löpning, benpass och ryggpass, speciellt om jag inte stretchar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: