finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Diet?

Kategori: Dagbok

Nu när benet är läkt bestämde jag mig för att öva upp min kondis igen och joggade 3 km i lugnt tempo i parken. Det var en skön mjukstart och jag fick inte ont. Jag hade kunnat fortsätta 1 km till utan några större problem men var stressad för att jag skulle iväg sen. Det är Vårruset om 2 veckor och Blodomloppet om 3 veckor, så jag måste hinna öva upp mig lite grann i alla fall. Tiden kvittar ju men jag vill ändå klara av att genomföra loppen ordentligt.
 
Dagens mat: Lax med sötpotatis och morötter till lunch. Kvarg med banan och daddelbollar till mellanmål. Och grillad kyckling med klyftpotatis, fetaost och tzatziki till middag =) Kan ni fatta att detta är dietmat? #Axon #beach2014 Vikten går neråt och jag hoppas bli av med påskmaten till nästa invägning på söndag!

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: