finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Halvlek

Kategori: Dagbok

Halva tiden har gått med mitt Axon beach 2014 projekt. Det är svårt att visa framsteg på bild, det är svårt att fånga helheten, och detaljerna. Men jag har fått en helt annan form, och fettprocenten känns mycket lägre över hela kroppen. Känns mycket tightare och starkare.
Här kommer ett litet smakprov såhär efter halva tiden.
 
                        Start                                                              Vecka 10
 
 
                  Start                                                                           Vecka 10
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Duktigt! :) otroligt inspirerande :)

    2014-04-13 | 18:06:42
  • Kimpaaaaa säger:

    Du jag uppmärksammade din rygg på gymmet idag, god damn vad musklerna kryper fram nu när fettet tappas! Ser sjukt vasst ut redan, ska bli så spännande att se hur det ser ut när du är "klar" (#aldrigfärdig men you get my point)

    Svar: :D
    Fighter

    2014-04-13 | 23:04:49
  • Elin säger:

    Jag vet att jag inte känner dig men du är en sån jävla inspirationskälla för mig! Så stark! Jag är lite nyfiken på hur träningen och kosten ser ut med Axon-projektet men det kanske ni inte får berätta? :)

    Svar: Nä vi får inte lägga upp scheman vi fått. Dels är det väl individuellt anpassat och dels är det nåt man betalar för. Men om man läser runt så förstår man att de flesta verkar få samma typ av upplägg. Periodisk fasta, alltså inget kaloriintrag mellan kl 20-12. Och sedan anpassad mängd protein/kolhydraer/fett, jag ligger på underskott för att tappa fett. Runt 1400/1500 kcal. Minst 4 styrkepass i veckan och 1 kondition. :) Tack =) det betyder jättemycket att andra ser resultat på mig!
    Fighter

    2014-04-16 | 12:47:30
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: