finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Helgjobb

Kategori: Dagbok

ZzZzZzZzZzZz.....helt slut i rutan nu. Fixat allt inför mötet imorgon och måste göra lite förberedelser på datorn ikväll. Eftersom jag skulle fixa presentkort och blommor på ett köpcentrum på vägen hem, och det är löning, så kunde jag ju inte låta bli att titta runt lite!!! Och det blev ett par jeans, två tröjor, en BH, en bikini och nån hudvårdsprodukter osv. Hoppsan. Räkningarna betalda, och nu känner man sig pank igen!
Hur fjortis? Love it. Ska lätt ha den i Thailand på beachen! Fan vad najs, nedräkning till semester nu!
 
Ryggpass ikväll. Har känt mig väldigt matt i kroppen denna veckan. Jag vet inte om det är kroppen som bekämpar någon förkyldning som alla verkar ha fått utom jag, eller om det är de höga pollenhalterna som gör mig trött. Tydligen är det de högsta pollenhalterna någonsin uppmätta i Danmark nu på björk som jag är allergisk mot. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: